Gülşen - Bir İhtimal Biliyorum Şarkı Sözleri




Gülşen - Bir İhtimal Biliyorum Şarkı Sözleri


Gözyaşım kurak, bu son durak İndim yürüyorum… Harcayıp attın, sen bizi sattın İnanamıyorum Nasıl bir yalan, koynumda yılan mı Besledim yani? Ölümü şaka sanmışsın, demek ben hiç Gülmüyorum Seni benden başkası kesmez asla Bir ben etmez kimi ister çarp çıkar topla Pişmanları oynayacaksın sonra Bir merasimle döneceksin o gün ana yurda Yanıyor, yanıyorum Sayıyor, sövüyorum Bitmeyen hesabım var Almaya geliyorum Yanıyor, yanıyorum Bir ihtimal biliyorum O da ölmek… Senin için değer mi? Hiç sanmıyorum!
Gülşen - Bir İhtimal Biliyorum Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 02:29 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.