Manuş Baba - Eteği Belinde Şarkı Sözleri



Manuş Baba
Eteği Belinde Şarkı Sözleri

Geliyor bak kalem kaşlı Eteği belinde gül de takmış, gül de takmış Al dudaklar, mor sümbüller Öyle de güzel ince de belli Yar beline beline sarılamam Ah geceden duramam Ah öteden beriden bakış atma Ah yerimde duramam Ah yıkadım, kuruttum çarşafı Serdim ipek yorganı Ah günahı sevabı boynuma Gel bu gece koynuma Dedim ona ey güzel Böyle mi geçer bu geceler Neymiş anam bizim bu keder Ne zamana kadar böyle gider Yar beline beline sarılamam Ah geceden duramam Ah öteden beriden bakış atma Ah yerimde duramam Ah yıkadım, kuruttum çarşafı Serdim ipek yorganı Ah günahı sevabı boynuma gel bu gece koynuma

Manuş Baba - Eteği Belinde Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 07:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.