Burak King - Koştum Hekime Şarkı Sözleri



Burak King
Koştum Hekime Şarkı Sözleri

Bastın da yarama basma dedim,
Dönmek yok asla dedim.
Sen yüzünü asma dedim,
Varsa getir dermanımı.

Koştum hekime hasta gibi,
Ezberledim yollarını.
Kader bi rastlantı mı?
Kelepceledi kollarımı.

Bastın da yarama basma dedim,
Dönmek yok asla dedim.
Sen yüzünü asma dedim,
Varsa getir dermanımı.

Koştum hekime hasta gibi,
Ezberledim yollarını.
Kader bi rastlantı mı?
Kelepceledi kollarımı.

Etiket:koştum hekime koştum hekime akor koştum hekime beat koştum hekime boxca koştum hekime burak koştum hekime burak king koştum hekime burak king indir koştum hekime burak king sözleri koştum hekime can yüce indir koştum hekime dinle koştum hekime ekşi koştum hekime fatih koştum hekime fon müziği koştum hekime gitar koştum hekime hasta koştum hekime hasta gibi koştum hekime hasta gibi indir koştum hekime hasta gibi sözleri koştum hekime hasta sözleri koştum hekime ibrahim koştum hekime iki kardesh koştum hekime iki kardeş indir koştum hekime indir koştum hekime indir fatih koştum hekime izlesene koştum hekime işaret dili koştum hekime karaoke koştum hekime kimin şarkısı koştum hekime lyrics koştum hekime mp3 indir koştum hekime official indir koştum hekime remix koştum hekime remix indir koştum hekime scorp koştum hekime sözleri koştum hekime sözleri indir koştum hekime sözlük koştum hekime youtube koştum hekime çağatay koştum hekime çağatay akman koştum hekime şarkı sözleri koştum hekime şarkısının sözleri
Burak King - Koştum Hekime Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 08:09 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.