Buray – İstersen Sözleri

Buray – İstersen Sözleri
Buray’ın “İstersen” adlı aşk şarkısının sözleri Gözde Ançel, müziği Gözde Ançel ve Buray tarafından yapılmıştır. Şarkının düzenlemesi de Buray’a ait olan bu şarkı halkın büyük ölçüde beğenisini toplayarak karşımıza her yerde çıkabiliyor.
Buray’ın “İstersen” adlı parçasının sözleri ve videosu aşağıda yer almaktadır.

Şarkı Çıkış Tarihi: Ağustos 2015

Buray – İstersen Sözleri

İzini Kaybettiğim Duygulara,
Bir Gülüşle Kavuşmakmış Aşk
Sana Anlatılan Her Masala,
Bile Bile Aldanmakmış Aşk
Ansızın Umutsuzluk Yelken Açıp Uzaklaşınca Ufuktan,
Anlıyorsun Bak..
Sonbaharda Yapraklar Sararırken,
Sende Yeşile Bürünür Aşk..

İstersen Yak,Savur,Dağıt,Beni Yarala,
Al Bütün Varım Yoğum Senindir.
Ben Yazdım Seni, Diğer Yarıma…
İstersen Yık, Acıt, Kanat, Beni Parçala,
Ölsem De Kıyan Senin Elindir,
Sen Dokun Ziyan Olmaz Bana…

İzini Kaybettiğim Duygulara,
Bir Gülüşle Kavuşmakmış Aşk
Sana Anlatılan Her Masala,
Bile Bile Aldanmakmış Aşk
Ansızın Umutsuzluk Yelken Açıp Uzaklaşınca Ufuktan,
Anlıyorsun Bak…
Sonbaharda Yapraklar Sararırken,
Sende Yeşile Bürünür Aşk..


Buray – İstersen Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:12 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.