Ece Seçkin – Follow Me Sözleri

Ece Seçkin – Follow Me Sözleri
2011’de Ozan Doğulu ile tanışan Ece Seçkin 2012’de Doğulu Production ile Ozan Doğulu yönetmenliğinde ilk albümü olan “Bu Ne Yaa!” yı çıkardı. “Bu Ne Yaa” adlı albüm Youtube’da yaklaşık 4 milyon izlendi ve halk onu tanımaya başladı. Bu albümden 2 yıl sonra “Şok Oldum” adlı albüm tek başına yaptığı ilk albüm oldu. “Şok Oldum” la yaklaşık 11 milyon izlenerek o artık halkın sevgilisi olmuştu. Ve 2015 yılında hayranlarının heyecanla beklediği Follow Me adlı şarkısı piyasaya çıktı. Şarkının sözleri Ayşen Şimşekyay’a Şarkının Müziği ise Kemal Şimşekyay’a ait. Şarkının sözleri ve videosu aşağıda yer almaktadır.




Ece Seçkin – Follow Me Şarkı Sözleri

Senin için yaptığım onca şeyden sonra
Hiç mi görmedin beni hiç mi sormadın ona buna
Umurunda mıyım bari bir haber yolla
Ağırdan mı alalım istiyorsun bence okey uyar bana

Al seninim al yanına sımsıcak kollarına
Gitmeyeceksin gibi sanki dursun dünya
Yakını görmedim açık hadi uzakta durma durma
Geçen günlere yazık üzülürsün sonra

Follow me follow me aşk benle burda
Şeker mi şeker tadı var dudaklarımda
Follow me follow me aşk nerede burda
Gör bak benle olursan her şey tıkırında

Ece Seçkin – Follow Me Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 04:07 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.