Ertuğrul İğdir - Öyle Sanırım Sözleri

Ertuğrul İğdir - Öyle Sanırım Sözleri

şiirlere sebep gözlerin senin olsun ben gidiyorum aslan burcunu ve tuhaf huylarını artık istemiyorum seviyorum dedim inanmadın ya da istemedin pekala madem gidiyorum sevgimden değil senden vazgeçtim olacağından değil ama bekliyorum işte seviyorum dedim inanmadın ya da istemedin pekala madem gidiyorum senden vazgeçiyorum sormaya fırsatını bulamadım ama şimdi soruyorum nasılsın bebeğim bu soğuk kış günlerinde kim kime nasıl sarılsın seviyorum dedim inanmadın ya da istemedin pekala madem gidiyorum sevgimden değil senden vazgeçtim olacağından değil ama bekliyorum işte

Ertuğrul İğdir - Öyle Sanırım Sözleri

Ertuğrul İğdir - Öyle Sanırım Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 07:13 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.