Tuğçe Kandemir ft. Aysel Yakupoğlu - Ah Ellerim Kırılaydı Mp3 & Mp4 İndir - Şarkı Sözleri




Tuğçe Kandemir ft. Aysel Yakupoğlu - Ah Ellerim Kırılaydı Şarkı Sözleri


Ah ellerim kırılaydı
O numarayı ben unutaydım
Gözlerini kurutaydım
Seni öyle arasaydım
Ben seni nereden aradım
O sesini duydum
Durdum durdum
Şeytana uydum
Kırılaydım
O numarayı ben unutaydım
Gözlerini kurutaydım
Seni öyle arasaydım
Ben seni nereden aradım
O sesini duydum
Durdum durdum
Şeytana uydum
Ah ellerim kırılaydı
O numarayı ben unutaydım
Gözlerini kurutaydım
Seni öyle arasaydım
Ben seni nereden aradım
O sesini duydum
Durdum durdum
Şeytana uydum

Tuğçe Kandemir ft. Aysel Yakupoğlu - Ah Ellerim Kırılaydı Mp3 & Mp4 İndir 


Not: Uzun versiyon kısa halinin tekrarlanmış halidir.














Tuğçe Kandemir ft. Aysel Yakupoğlu - Ah Ellerim Kırılaydı Mp3 & Mp4 İndir - Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 07:28 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.