Çağan Şengül - Bir Meleğin Özü Sözleri

Çağan Şengül - Bir Meleğin Doğuşu Dinle


Çağan Şengül - Bir Meleğin Özü Sözleri

Kokunla birlikte, odamda seninle, Uyanmak sabaha, uyanmak yanında Elinde ojenle sensiz oksijenle Gel tut elimi, hiç ısınmayan ellerinle. Dokundun ya bana öptüm saçlarından Kayıp gitti ellerin, omuzum parmaklarından Bırakma beni sen, ayıp olsa da, Tut hep ellerimden yine buz gibi kalır yoksa Kalmış tek canımla sevdim seni ben Batan mürettebatla kaldım geride ben Son kez olsa da elini ver Biliyorsun ya batar ya da gemi gider Kal benimle dört duvar içinde, Yan benimle bir şarkının sözü gibi. Sen seversin ah, sen bir meleğin özü gibi
Çağan Şengül - Bir Meleğin Özü Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 08:10 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.