Burak King - Yanıyoruz Şarkı Sözleri




Burak King - Yanıyoruz Şarkı Sözleri

Bir nedeni mi var bi sebebi mi var Ara sıra dolu yağar ara sıra kar Bir garezi mi var bana arıyorum hep Cinayet Varsa Delili'de var x2 Yanıyorum ahh her dolunaya bir de sabah Ekle yarim kahrıma kah Kal gitme özrün kabahat dığğrt x2 Sebebi ben miyim sorularının Oluru yoksa da boş yere yorulmayalım Cevabı ben miyim sorduğun soruların Oluru yoksa da boş yere yorulmayalım Bir nedeni mi var bi sebebi mi var Ara sıra dolu yağar ara sıra kar Bir garezi mi var bana arıyorum hep Cinayet varsa delili'de var x2
Burak King - Yanıyoruz Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 13:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.