Bilal SONSES - Günahımı Aldın Şarkı Sözleri

Acım büyük ardımdan Artık olmayacak duamsın Ağır bu yük inan zor kaldırmak Haykırdım belki duyarsın bu kez yüzüme bakmayacaksın Yana yakıla ağlayacaksın Nasıl çekip gittin diye Pişman olacak yalvaracaksın Çünkü sen günahımı aldın Kor oldun yandın Içimde bi sen vardın Nasıl söner bu yangın? Üzülme bi ben vardım Gittiğimde yarım kaldın Yüzümde gülüşleri aldın Hic gitmeyeceksin sandim Sen günahimi aldın Kor oldun yandın Içimde bi sen vardın Nasıl söner bu yangın? Üzülme bi ben vardım Gittiğimde yarım kaldın Yüzümde gülüşleri aldın Hiç gitmeyeceksin sandım Bukez yüzüme bakmayacaksın Yana yakıla ağlayacaksın Nasıl çekip gittim diye Pişman olacak yalvaracaksın Çünkü sen günahımı aldın Kor oldun yandın Içimde bi sen vardın Nasıl söner bu yangın? Üzülme bi ben vardım Gittiğimde yarım kaldın Yüzümde gülüşleri aldın Hiç gitmeyeceksin sandım Sen günahımı aldın Kor oldun yandın Içimde bi sen vardın Nasıl söner bu yangın? Üzülme bi ben vardım Gittiğimde yarım kaldın Yüzümde gülüşleri aldın Hiç gitmeyeceksin sandım

Söz-Müzik: Bilal Sonses Düzenleme: Ozan Arapoğlu Mix-Mastering: Buğra Kunt
Bilal SONSES - Günahımı Aldın Şarkı Sözleri Reviewed by farukkyldzx on 12:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.