Çağatay Akman - Seni Sevmesinler (Cover) [ Lyrics- Şarkı Sözleri ]

Çağatay Akman
Seni Sevmesinler Şarkı Sözleri

Yazım sözüm hiç bitmez
Naz yaparsın dünya yansın
Seni sordular geri dön diye
Sen git beni buldular
Sırtımdan vurdular kalkarım ben
Sen git beni buldular 
Sırtımdan vurdular kalkarım ben

 Yazım sözüm hiç bitmez
Naz yaparsın dünya yansın
Seni sordular geri dön diye
Sen git beni buldular
Sırtımdan vurdular kalkarım ben
Sen git beni buldular 
Sırtımdan vurdular kalkarım ben

 Sen git beni buldular
Sırtımdan vurdular kalkarım ben
Sen git beni buldular 
Sırtımdan vurdular kalkarım ben

 Sen git beni buldular
Sırtımdan vurdular kalkarım ben
Sen git beni buldular 
Sırtımdan vurdular kalkarım ben

Orjinal Video:

Çağatay Akman - Seni Sevmesinler (Cover) [ Lyrics- Şarkı Sözleri ] Reviewed by farukkyldzx on 09:16 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm hakları saklıdır. 2017 Şarkı Sözleri © 2017 - 2018

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © 2017 Faruk Yıldız. Blogger tarafından desteklenmektedir.